Woning zoeken

De Veenendaalse Woningstichting biedt samen met alle 9 woningcorporaties in Wageningen, Ede, Rhenen, Veenendaal, Barneveld, Scherpenzeel, Renswoude, Amerongen, Leersum, Maarn en Overberg haar woningen aan. Ons aanbod vindt u op internet op huiswaarts.nu.

Huiswaarts.nu
De gemeenten Wageningen, Ede, Rhenen, Veenendaal, Barneveld, Scherpenzeel, Amerongen, Leersum, Maarn en Overberg werken op het gebied van woonruimteverdeling samen. Wonen in één van deze gemeenten, is wonen in een groene vallei. De gemeenten liggen tussen de Utrechtse Heuvelrug en de Veluwe, even boven de Betuwe. Het Binnenveld vormt het "groene hart" tussen de gemeenten.
Behalve natuurschoon hebben de gemeenten tal van voorzieningen op het gebied van cultuur, recreatie, sport en winkelen. Bovendien liggen steden als Utrecht en Arnhem dichtbij.

De 9 deelnemende corporaties zijn de Veenendaalse Woningstichting, en Patrimonium woonservice uit Veenendaal, Woonstede uit Ede, De Woningstichting en Idealis uit Wageningen, Rhenam uit Rhenen, Plicht Getrouw uit Bennekom, Woningstichting Barneveld en Woningbedrijf Renswoude.