Gezocht: huurrecht jurist

Geplaatst op: 12 januari 2021

De Geschillencommissie Valleigebied en omstreken (GWV) is op zoek naar een jurist met kennis van Huurrecht.

Bij de GWV zijn dertien corporaties aangesloten. Huurders kunnen geschillen met deze corporaties laten toetsen en beoordelen door een onafhankelijke geschillencommissie.

De commissie bestaat uit 5 leden waaronder 2 juristen. De juristen vervangen elkaar wanneer een ander lid verhinderd is. Of, als de jurist vanwege de vereiste onafhankelijkheid niet over een geschil kan adviseren. De jurist beoordeelt het geschil, woont de hoorzitting bij en schrijft het advies aan de betrokken corporatie over de afhandeling van het geschil.

Heeft u interesse? De volledige tekst van de vacature vindt u hier. Reageren kan tot 1 februari aanstaande. Uw reactie kunt u sturen naar info@gcvalleigebied.nl.

Heeft u vragen? Neem dan contact op met Astrid Dijkstra. U kunt haar bereiken via info@gcvalleigebied.nl of op (033) 43 43 299.