Corona update

Geplaatst op: 11 juni 2020

In verband met coronavirus hebben wij een aantal maatregelen getroffen voor uw en onze gezondheid.

Ons kantoor is alleen op afspraak te bezoeken van 8.30 uur tot 12.00 uur. Zoekt u contact met ons dan verzoeken wij u dit via e-mail of telefonisch (0318) 523 565, te doen.

Heeft u een afspraak?
• Kom dan bij voorkeur alleen maar in ieder geval met maximaal twee personen.
• Blijf thuis bij verkoudheid of griepklachten.
• Desinfecteer uw handen bij binnenkomst.
• Houd 1,5 meter afstand.
• Volg eventuele aanwijzingen van onze medewerkers op.
• Betaal (contactloos) met pin.

Onderhoud
Onderhoud in de woning wordt in overleg met de bewoner uitgevoerd. Tijdens de uitvoering van de werkzaamheden houden we minimaal 1,5 afstand. De bewoner verblijft indien mogelijk in een andere ruimte. Werkbonnen hoeven in deze periode niet afgetekend te worden door de bewoner.

Heeft u klachten dan worden alleen de strikt noodzakelijke werkzaamheden uitgevoerd. De medewerker draagt dan tijdens de werkzaamheden beschermende kleding, gezichtsbescherming, overschoenen en handschoenen.  Bij het verlaten van de woning worden de beschermingsmiddelen in uw woning achtergelaten met het verzoek dat u dit zelf opruimt.

Wij hopen dat u hiervoor begrip heeft. Alleen samen krijgen we corona onder controle. Bij verdergaande maatregelen houden wij u via de website op de hoogte.