Zonnepanelen

Geplaatst op: 07 april 2019

Lagere woonlasten is een belangrijk thema. Door te investeren in duurzaamheid en energiebesparing, worden de energielasten voor onze huurders verlaagd. Ook wordt op deze manier een bijdrage geleverd aan een beter milieu.

Verduurzaming van het woningbezit van woningcorporaties wordt steeds belangrijker. Het aanbrengen van zonnepanelen is daarbij een veel gedane investering om de energieprestatie van de huurwoningen te verbeteren. In een eerder stadium hebben wij al enkele appartementencomplexen en eengezinswoningen voorzien van zonnepanelen.

Op dit moment worden er zonnepanelen geplaatst op de daken van de woningen aan de Schenkhorst, Vrekenhorst en Havikhorst. Aansluitend worden er zonnepanelen geplaatst op het appartemenenconplex aan de Vollewens. Hiermee worden weer 170 woningen (deels) voorzien van zonne-energie!