Veenendaal Schoon-weken

Geplaatst op: 19 februari 2019

Ruim op in je buurt. Van 18 maart tot en met 28 maart zijn de Veenendaal Schoon weken. Doe mee met het opruimen van zwervafval.

Meld u aan voor de Veenendaal Schoon-weken
Op zaterdag 23 maart is de Landelijke Opschoondag. ook in Veenendaal leeft deze gezamenlijke voorjaarsschoonmaak enorm.

10 jaar heeft de Stichting Veenendaal Schoon dit samen met de gemeente Veenendaal georganiseert. Sinds dit jaar heeft de Gemeente deze werkzaamheden overgenomen. Dit jaar zijn de Veenendaal Schoonweken van 18 maart tot 28 maart.

Opgeven
Geef je buurt, vereniging club of kerk op voor een zwerfvuil opruimactie in de weken van 18 maart tot 28 maart. De gemeente heeft 300 afvalprikkers, hesjes en ander materiaal beschikbaar om jouw actie tot een succes te maken. Natuurlijk zijn er voor de kinderen die meehelpen presentjes om uit te delen.

Opruimactie aanelden doe je hier!

Na uw melding neemt de schone buurt coach Mandy van Berkel contact op om afspraken te maken over de dag zelf.

(Bron: Gemeente Veenendaal)