Week van de veiligheid

Geplaatst op: 26 september 2018

Van 8 t/m 14 oktober staat Nederland in het teken van de Week van de Veiligheid, dus ook in Veenendaal.

Tijdens deze week organiseren de gemeente samen met de Politie en Brandweer (VRU) activiteiten, demonstraties en voorlichting over veiligheid voor jong en oud.

De verschillende bijeenkomsten en activiteiten hebben te maken met de thema’s van het Integraal veiligheidsplan Veilig@Veenendaal. Deze thema’s zijn Veilig Wonen, Veilig Ondernemen, Veilige leefomgeving en Jeugd & Veiligheid. Enkele activiteiten zijn Boef in de Wijk waarbij de Whatsapp Buurtpreventie wordt getest, uitreiking van het veiligste idee van Veenendaal en twee veiligheidsmiddagen.

Veiligheidsmiddagen
Er worden twee veiligheidsmiddagen georganiseerd. Deze middagen zijn:

Woensdagmiddag 10 oktober 12.00 – 17.00 uur in de Ellekoo
Vrijdagmiddag 12 oktober 14.00 – 17.00 uur op de Markt

U bent van harte welkom voor deelname aan een van de leuke activiteiten. Ga opzoek naar de fietsendief, ontsnap uit een brandend huis in VR en geniet van een heerlijke portie warme poffertjes