Stichting Bo viert feest

Geplaatst op: 01 maart 2019

Voor veel kinderen is er niets leuker dan het vieren van de verjaardag. Helaas zijn er in Veenendaal zeker 1700 kinderen voor wie dat niet zo vanzelfsprekend is. Omdat hun ouders daar simpelweg het geld niet voor hebben.

Stichting "Bo viert Feest" maakt dit alsnog mogelijk.

Wat doet stichting Bo
Stichting BO viert FEEST houdt zich bezig met fondsenwerving. Zij vullen verjaardagsboxen voor de doelgroep met bonnen van lokale ondernemers. Ook zoeken zij naar geschikte locaties voor het geven van kinderfeestjes.

Voor wie
De feestjes zijn bedoeld voor basisschoolkinderen uit gezinnen in Veenendaal en omgeving. De belangrijkste voorwaarde is dat een gezin zelf de financiële middelen niet heeft om een verjaardagsfeestje voor hun jarige dochter of zoon te geven. Zij richten zich daarom op gezinnen die zijn aangesloten bij de voedselbank en/of andere maatschappelijke instantie in Veenendaal.

Informatie
Wilt u weten of uw kind in aanmerking komt of wilt u ook donor worden van de Stichting Bo viert Feest. Neem dan eens een kijkje op de website: Bo viert Feest.

(Bron: Veens)