Actueel aanbod

Ons actuele woningaanbod vindt u op onze gezamenlijke website huiswaarts.nu. Er wordt dagelijks nieuw aanbod aan de site toegevoegd.

Met huiswaarts.nu is het mogelijk om op verschillende manieren tegelijkertijd een woning te zoeken. De woningen op huiswaarts.nu zijn ondergebracht in twee rubrieken, omdat ze op twee verschillende manieren worden toegekend. Dit zijn de rubrieken Aanbodwoning en Lotingwoning.

U kunt tegelijkertijd via beide rubrieken een nieuwe woning zoeken. Zo maakt u op verschillende manieren kans op een woning. U kunt maximaal 3 actuele reacties hebben. Doordat het aanbod dagelijks kan wijzigen hebben de woningen ook verschillende sluitingstermijnen. Bij elke woning staat vermeld tot wanneer u kunt reageren.

Een vrijkomende woning gaat naar de eerste gegadigde op de lijst. Accepteert deze de woning niet, dan is de volgende persoon op de lijst aan de beurt.