Woningtoewijzing

Selectie
U kunt op maximaal drie woningen die leegkomen. Bij iedere woning wordt de sluitingsdatum aangegeven. Hierna wordt de selectie gedraaid en is bekend aan wie de woning wordt toegewezen. Uw plaats op de rangordelijst is via huiswaarts.nu te vinden direct na het draaien van de selectie.

Wel of niet geselecteerd
Als u in aanmerking komt, ontvangt u automatisch bericht per e-mail.

Uw reactie na bijvoorbeeld de bezichtiging kunt u doorgeven op huiswaarts.nu. Na acceptatie van de woning worden uw gegevens gecontroleerd zoals de inkomensverklaring belastingdienst, loonstrookje(s), jaaropgave(n), uittreksel Basisregistratie Personen BRP ( voorheen uittreksel uit het GBA) en dergelijke. Als alles in orde is, wordt u uitgenodigd voor het ondertekenen van het contract en de sleuteluitreiking.

U bent zelf verantwoordelijk voor de gegevens van uw inschrijving. Zorgt u daarom dat ze juist zijn; dit voorkomt teleurstellingen bij de woningtoewijzing.

Als u de woning heeft geaccepteerd en het huurcontract heeft getekend, wordt u uitgeschreven als woningzoekende.

Digitale aanbieding

Wanneer u in aanmerking komt voor een woning krijgt u een e-mail. U hoeft op deze manier niet telefonisch bereikbaar te zijn.

Reageer wel op tijd, anders gaat uw kans verloren!