Ontevreden over medewerker VWS

Ontevreden over een medewerker van de Veenendaalse Woningstichting. Een vraag of een klacht die niet goed wordt opgelost, kan een geschil worden. Natuurlijk doen we er alles aan om het niet zover te laten komen.

Er is sprake van een klacht als:

• Wij niet reageren op uw herhaalde verzoeken om een klacht op te lossen;
  • Wij niet al het redelijke doen om uw probleem op te lossen;
  • U zich onheus behandeld voelt.

Een klacht gaat over handelingen of het nalaten van handelingen van medewerkers van de Veenendaalse Woningstichting of van bedrijven die voor de Veenendaalse Woningstichting werken.

In eerste instantie is het de bedoeling dat u een brief of mail schrijft aan de manager van de afdeling  waarover u een klacht heeft.  Dat is de leidinggevende van de medewerker. De Veenendaalse Woningstichting heeft 2 afdelingen: afdeling financiën en afdeling woondiensten. U kunt ook gebruik maken van ons contactformulier.
U ontvangt dan binnen twee weken een reactie.

Als u het oneens blijft met deze reactie, dan kunt u een geschil indienen bij de onafhankelijke geschillenadviescommissie van de Veenendaalse Woningstichting.