Wijken op facebook

Hebt u een vraag voor de wijkmanager van de gemeente of heeft u een idee voor uw wijk? Dan kunt u terecht op de Facebookpagina’s voor de wijken in Veenendaal.

U kunt hier berichten plaatsen met ideeën of activiteiten voor de wijk en vragen stellen of reageren op berichten. De wijkmanagers vermelden belangrijke informatie en nieuwtjes voor de wijk, zoals uitnodigingen voor activiteiten in de wijk, aankondigingen van informatieavonden, oproepen voor ideeën en foto’s van evenementen. Met deze Facebookpagina’s willen de wijkmanagers op een laagdrempelige manier met bewoners in contact komen. Zij nodigen alle inwoners uit om de wijkpagina te bezoeken en zelf ook berichten te plaatsen.

Hoe werkt het?
U vindt de wijkpagina’s door in het zoekscherm van Facebook te zoeken op ‘wijkmanager Veenendaal’ en daarna uw wijk te kiezen (of hiernaast in het overzicht een wijk aan te klikken). U hoeft hiervoor niet geregistreed te zijn bij Facebook.

Als u op deze pagina’s klikt op ‘Vind ik leuk’, wordt u automatisch op de hoogte gehouden van nieuwe berichten. U moet dan wel geregistreerd zijn via www.facebook.com. Op www.veenendaal.nl vindt u per wijk ook allerlei informatie over uw wijk en de telefoonnummers en e-mailadressen van de wijkmanagers.

Volg uw wijk op facebook

In iedere wijk is een wijkmanager van de gemeente actief. Hieronder vindt u hun pagina's.

Wijk Centrum

Wijk Noordwest